2009年6月12日金曜日

CIOCCOLATA Treasure hunt

R-K MOCO AO
Hey guys,

I'm happy to announce the 1st Anniversary CICCOLATA Treasure hunt starting from today and goes on until 6/22 4pm (SLT 6/21 12pm)

http://slurl.com/secondlife/Hyssop/177/206/61

Our shop will also be participating in this hunt. There will be many nice shops participating in this hunt, and to those who don't know us, we are the funny/silly AO shop.

This AO is the extended version of "R-K PINO AO". It includes 3types of Standing, Turn, Walk and Run.
If you add this to PINO, it will be very annoying(silly) AO for sure so we highly DO NOT recommend it..lol

And I've also renewed the group gift. It's at the main shop.
It's same series with the hunt gift. Which means, very.....annoying(silly) AO...lol

Happy Hunting!

**"R-K majyokko AO" improved the version.
It is switched to AO for the left hand.

New AO was transmitted to the bought customer.
I am sorry, please contact not reaching though bought me.**


上の英文はお願いして書いてもらいました。カッケェ、Hey Guysとか使った事ない!!ありがとうおねいさま!!
一番下の**の後のやつは自分でやりました・・・

こねこですこんにちは。

CIOCCOLATAのトレハン始まります。
上記の写真どおり残念AOです。ウザいです。
PINOに追加すると更に酷くなります。
下のはグループギフトです。これもPINOの親戚です。追加するともう最悪です。

更に、魔女っ娘AOをいじくりまわしました。
Standingの雰囲気やらはそのままに、大体全てをいじくりました。
今回は左手対応になりました。デフォでは左手になっています。設定ノートのRight Handを読み込めば右手用になります。
マジカルステッキも無駄に右手用と左手用が入っています。

御購入されているお客様には転送いたしますた。届いていない方は、申し訳ありませんがご連絡ください。確認後送信させていただきます。


さて、トレハン期間なんですが、本店のBGMをふと見つけたチャンネルに合わせました。
ブラジルの特撮チャンネルみたいです。
Tokusatu.com.br・・・ブラジルですよね?
時々現地の方が歌っていると思われる特撮ソングが流れるのがグレート。ライオン丸やらナショナルキッドやらチョイスが異常です。なちゅなるきーぃーっどぅー♪ かっこよすぎる・・・!!
ゴレンジャーからディケイドまで網羅されています。外国の方のTokusatu好きは侮れません。
大好きな曲ばっかり流れてテンション上がって作業がはかどらない・・・

でもダンガイオーってアニメじゃなかったっけ?
・・・
ネタであわせたんじゃないぞ?!本気でいいチャンネルだったから・・・・・・すんません・・・

0 件のコメント: